Platforma zakupowa
Informacja o platformie zakupowej zamawiającego
Wejdź tutaj: nieporet.ezamawiajacy.pl
Postępowania powyżej 30 tys. euro
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 30 tys. euro prowadzone są za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: nieporet.ezamawiajacy.pl
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania do SIWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą funkcjonalności”Przystąp do postępowania”. Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 576-87-90
- pod adresem e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
Postępowania poniżej 30 tys. euro
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 tys. euro mogą być prowadzone są za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej Platformą, pod adresem: nieporet.ezamawiajacy.pl
Wykonawcy mogą nadal składać oferty w formie papierowej. Dopuszcza się składanie ofert poprzez wskazany w postępowaniu adres mailowy zamawiającego lub poprzez adres ePUAP zamawiającego.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadawać pytania bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą Platformy zakupowej (opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta; założenie konta wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne).
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:
- pod numerem telefonu: 22 576-87-90
- pod adresem e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl